vastuullisuus, pitkäaikaisen menestyksemme kivijalka

Fiskarsille kestävä kehitys merkitsee tuotteiden koko elinkaaren huomioonottamista sekä sitoutumista kestävään muotoiluun ja pitkäikäisiin tuotteisiin. Pyrimme parantamaan suoritustamme jatkuvasti, ja jatkoimme kestävän kehityksen ohjelmamme hiomista myös vuonna 2012. Tärkeimpänä fokuksenamme on läpinäkyvä ja kestävän kehityksen periaatteita noudattava toimitusketju sekä globaaleja tavoitteitamme tukevien johtamistaitojen kehittäminen.

Olemme valinneet oman ainutlaatuisen lähestymistapamme kestävään kehitykseen. Sen perustana ovat koko toimintamme ydin – kestävä muotoilu ja toimivat tuotteet – sekä toimintaohjeemme ja arvomme. Otamme huomioon tuotteidemme koko elinkaaren aina valmistuksessa käytetyistä raaka-aineista tuotteiden kierrätykseen. Fiskarsin tärkeimmät kestävän kehityksen teemat ovat: kestävä muotoilu, vastuullinen valmistus, huolenpito ihmisistä ja yhteisöistä ja pitkän aikavälin kannattavuus.

Pitkän aikavälin kannattavuus

Fiskarsin tavoitteena on suoriutua kilpailijoitaan paremmin markkinoilla, samalla kun painopiste säilyy pitkän aikavälin kannattavuudessa. Hyvä taloudellinen suoritus ja talouden vakaus ovat yrityksen pitkäaikaisen menestyksen edellytyksiä. Fiskars myös luo hyvinvointia koko yhteiskuntaan työllistämällä, maksamalla veroja ja hankintatoiminnalla.

Lisätietoja kestävän kehityksen suunnastamme sekä työstämme kestävän kehityksen parissa löydät verkkosivuiltamme

www.fiskarsgroup.com