Liiketoiminta

avainlanseeraukset

Sarjaton – perinteiden innoittama, tähän päivään räätälöity

Sarjaton rikkoo ajatuksen astiastosta. Tämä uutta ajattelua edustava kokonaisuus oli esittelyvuotenaan 2012 menestys Pohjoismaissa ja Keski-Euroopassa. Sarjaton on myös syntynyt täysin uudella tavalla; se on kuuden itsenäisen ja vahvan suunnittelijan näkemys suomalaisesta traditiosta tässä ajassa. Sarjaton on Iittalan juurilla: se on oleellista muotoilua, jonka arvo on käytettävyydessä ja yhdisteltävyydessä.

Innovatiivinen Fuse Creativity System®

Vuonna 2012 jatkoimme kolmen vuosisadan pituista perinnettämme innovatiivisten leikkaavien tuotteiden sarjassa tuomalla markkinoille Fuse Creativity System®-laitteen. Tämä ainutlaatuinen tuote yhdistää stanssauksen ja kohopainon. Värien, tekstuurin ja muodon lisääminen käy saman tien ja antaa luovuudelle viimeistellyn silauksen. Vahvasti kuluttajatuntemukseen perustuvan tuotekehityksen ansiosta sillä voidaan tehdä paljon enemmän kuin perinteisellä leikkurilla. Fuse myytiin loppuun heti kesäkuussa Home Shopping Network – ostoskanavalla tapahtuneen lanseerauksen jälkeen. Jakelukanavia lisättiin niin verkkokaupoissa kuin myymälöissä vuoden loppupuoliskolla.

Uutta teknologiaa: Hackman NOH

Vuonna 2012 Hackman lanseerasi uuden innovatiivisen pannun, jonka Non-Overheatable-teknologian (NOH) ansiosta pannu ei kuumene yli 230 asteen induktioliedellä. Tällöin se ei voi vaurioitua ylikuumenemisesta eikä rasvojen tai öljyjen syttymisvaaraa ole. NOH Kovanaama on teknologisesti ainutlaatuinen ja induktioliesien jatkuvasti yleistyessä myös ajankohtainen – ennen kaikkea sillä on ilo laittaa ruokaa.

Iittala Sarjaton

Fiskars Fuse Creativity System