Liiketoiminta

ikoniset tuoTteet

Klassikkotuotteemme on tehty rikastuttamaan kuluttajien arkea. Ne löytävät tiensä koteihin, joissa rakastetaan puutarhanhoitoa, ruuanlaittoa ja ulkoilua.

Klassikkotuotteet ja vahvat brändit ovat menestyksemme avaintekijöitä. Fiskarsilla on vankat perinteet houkuttelevien tuotteiden valmistuksessa. Tuotteidemme ylivertainen suorituskyky ja muotoilu ilahduttuvat ja ratkaisevat arjen ongelmia. Kuluttajat sekä hyötyvät että nauttivat tuotteidemme korkeasta laadusta, toiminnallisuudesta ja muotoilusta. Kuluttajien ja asiakkaiden tuntemus onkin menestyksemme ydin.

Muotoilussa ei ole kyse ainoastaan siitä, miltä tuote näyttää ja tuntuu. Tuotteen on oltava myös toimiva ja ergonominen. Tuote voi saada alkunsa ideasta, ratkaisua tarvitsevasta ongelmasta tai yksinkertaisesti vain oivalluksesta, mutta perustana on aina muotoilu. Meille on tärkeää tuntea ihmiset, jotka käyttävät tuotteitamme. Haluamme tarjota heille innovatiivisia tuotteita, jotka päihittävät kilpailijoidemme tuotteet.

Uskomme, että kaiken voi tehdä aina entistä paremmin ja älykkäämmin, ja kestävällä tavalla. Haluamme edistää kestävää kehitystä tuotannon ja logistiikan keinojen lisäksi myös luomalla kestävää muotoilua.

Ikonisten tuotteiden perintö

Ideasta tuotteeksi