Fiskars 2012

Strategia

Kohti Huomisen Fiskarsia, maailmanluokan kuluttajatuoteyhtiötä

Fiskarsin strategian tavoitteena on tuoda klassikkotuotteemme kuluttajien saataville kaikkialla maailmassa, ja liiketoimintamallimme ja organisaatiomme on suunniteltu tukemaan tavoitteen toteutumista älykkäällä tavalla. Meillä on kyky luoda haluttuja, ikonisia tuotteita ja rakentaa vahvoja brändejä, ja lisäksi asiakkainamme on maailman suurimpiin lukeutuvia yrityksiä. Näiden tekijöiden avulla aiomme saavuttaa globaalit tavoitteemme.

Vuodesta 2008 Fiskars on vuosi vuodelta edennyt johdonmukaisesti ja määrätietoisesti tehokkaan ja fokusoituneen integroidun kuluttajatuoteyhtiön tiellä. Fiskarsin kasvutavoite on selvä: haluamme menestyä markkinoita paremmin ja samalla pitää pitkän aikavälin kannattavuuden hyvänä.

Missio

Missiomme on rikastaa ihmisten elämää kestävillä tuotteilla, jotka tuovat iloa ja ratkaisevat arjen ongelmia toiminnallisuudellaan, innovaatioillaan ja muotoilullaan.

Visio

Visiomme on olla globaali yhtiö, jolla on:

• halutut brändit
  • iloa tuottavat, kestävät tuotteet
  • kategoriajohtajuutta tukeva tarjonta
  • ensiluokkaiset suhteet tärkeisiin globaaleihin asiakkaisiin
  • ensiluokkainen myynti ja esillepano

Tavoite

Tavoitteemme on saada ainutlaatuiset tuotteemme kaikkiin koteihin, puutarhoihin ja reppuihin vahvan kuluttajatuntemuksen avulla.

IKONISET TUOTTEET

VAHVAT BRÄNDIT